آماری از خودکشی در اراک ثبت نشده است

به گزارش مرکزی دیلی، عبدالله اسماعیلی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، از وقوع ۵۲۳ حادثه در شهر اراک طی شش ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد حادثه ۴۳ مورد محبوس شدن گزارش شده و ۲۳ سقوط رخ داده است که یک مورد سقوط در چاه منجر به فوت فرد حادثه دیده شد.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۵۵ مورد گزارش بسته شدن در واصل شد که در این عملیات‌ها یک نفر جان خود را از دست داده است، افزود: خوشبختانه طی شش ماه اول سال آماری در خصوص خودکشی، ریزش و محبوس شدن در چاه نداشتیم.

اسماعیلی ادامه داد: در این مدت یک مورد کشف جسد در اراک انجام شد و همچنین ۱۰۵ مورد مشاهده جانوران وحشی داشتیم که اغلب شامل وجود مار در منزل و یا در ماشین گزارش شده است که توسط آتش‌نشانان عملیات‌ها با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طی شش ماهه نخست سال تعداد مصمومیت‌ها با گاز ۳ مورد بوده است درخصوص مجروحان و فوتی‌ها، گفت:  در مدت زمان یاد شده تعداد مجروحان در کل تعداد عملیات‌ها  ۱۵ نفر بوده و همچنین ۴ نفر در حوادث مختلف جان خود را از دست داده‌اند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک درخصوص حوادث در اماکن مختلف شهر اراک گفت: طی مدت یاد شده ۷۱۹ مورد حادثه در اماکن گزارش شده است که ۵۵ مورد آن در مراکز مسکونی بوده است و یک مورد هم آتش سوزی نیز در مرکز نظامی اتفاق افتاده است.

اسماعیلی اضافه کرد: از تعداد حوادث عنوان شده نیز ۳۲۵ مورد حادثه فضای باز، ۱۸۶ مورد فضای سبز، ۳۲ مورد مراکز تجاری و ۳ مورد آتش سوزی در کارخانه‌ها بوده است که در کل پنج مجروح بر جای گذاشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.