معرفی آداب و رسوم استان مرکزی به مسافران در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: ‌معرفی آداب و رسوم استان مرکزی به مسافران در ایام نوروز

نخستین نشست اعضای کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی استان مرکزی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سرپرست معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بعد از ظهر امروز در این نشست گفت: ایام نوروز فرصت بسیار خوب و مناسبی برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ و هنر استان به مسافران نوروزی است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

مهدی قاسمی اظهار داشت: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های فرهنگی می‌تواند رمز موفقیت این کمیته در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها باشد.

وی بر لزوم همکاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های عضو این کمیته تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: بخش فرهنگ از حساسیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای به این بخش دارد مسئولان فرهنگی باید بکوشند برنامه‌های فرهنگی را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی به منظور اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در ایام نوروز خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و در رشته‌های مختلف موسیقی، نمایش، نقاشی، شعرخوانی اجرا می‌شود.

قاسمی برپایی نمایشگاه عکس سیری در طبیعت، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برپایی ایستگاه ‌نقاشی کودکان، خوشنویسی و اعزام اردوهای زیارتی سیاحتی به مناطق جنوبی را از دیگر برنامه‌های پیشنهادی این کمیته عنوان کرد.

در این نشست پیرامون برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های کمیته فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.