رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه تغییر می کند

http://markazi.isna.ir//Files/News/Image/139112/54563.jpgبا جابجایی دیگر در سطح مدیریتی شهرستان ساوه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تغییر می کند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی “علی شعبانی ” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است جای خود را به “حسین محمودی فر” رئیس پیشین این اداره در ساوه و رئیس فعلی اداره ارشاد شهرستان زرندیه می دهد.

محمودی فر که مدت هشت سال ریاست اداره ارشاد زرندیه را عهده دار بود حدود ۱۹ ماه نیز با انتصاب شعبانی به عنوان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در منصب ریاست این اداره در شهرستان ساوه فعالیت داشت.

معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر زرندیه، مسوولیت کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان و مسوول هنرستان سرداران شهید ساوه از دیگر سوابق محمودی فر است.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه روز شنبه ۲۶ اسفندماه با حضور مسوولان استانی و محلی برگزار می شود.

گفته می شود “احمد جوانمرد” کارشناس فرهنگی اداره ارشاد ساوه به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه منصوب خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.