پخش تلویزیونی رپورتاژ از بیت المال کدام مشکل مدیریت شهری را حل می کند؟

مرکزی دیلی : جناب آقای شهردار! متاسفیم که در استان ما از بیت المال شهرداری مرکز استان و البته در فضایی که نظارت درستی روی عملکرد شهرداری وجود ندارد ،قرار است رپورتاژ های شهرداری از سیمای استانی پخش می شود. قبل از اینکه شما زحمت بکشید و برای بازپخش! خدمات خود آنهم به این روش اقدام کنید ایکاش در مورد اینکه این طرح های انجام شده که هر کدام هزینه های گزافی را برای بیت المال و مدیریت شهری اراک بدنبال داشته ، اصلا توجیه کارشناسی مکتوب دارد توضیح ارائه می فرمودید. آیا اصلا این طرح ها مشکلی از مشکلات شهروندان اراکی حل می کند یا خیر؟ مردم و شهروندان اراکی قبل از اینکه به نصب سوال بر انگیز بیلبورد خدمات شما در میدان مرکزی شهر اراک و چاپ و انتشار سایر رپورتاژهای شهرداری در رسانه ها و این آخر هم به رپورتاژهای تلویزیونی شما در رسانه استانی نگاه کنند و تصمیم بگیرند و به خیال خودتان برای شما احسنت و آفرین نثار کنند خیلی دقیتر از آنچه که فکر می کنید درباره شما و بازخورد مدیریتی شهر قضاوت می کنند. اینکه واقعا هنوز گره های ترافیکی سنگین در مرکز و مناطقی از شهر اراک وجود دارد و شما در حال ساخت و ساز و آبادانی در اطراف استانداری هستید خود حدیث مفصلی است که بزودی به آن خواهیم پرداخت. اینکه مرکز شهر نه مبلمان شهری و نه حتی زیباسازی حداقلی هم ندارد و شما هر روز پروژه سر هپکو را رنگ و لعابی جدید می زنید هم حکایت طنزی است که این روزها باید از زبان شهروندان بشنوید. اینکه فعالیت فرهنگی زیرساختی در شهرداری و شهر عملا منحصر شده به برنامه هایی که می شود خروجی سیاسی هم از آنها گرفت و بنوعی عکس یادگاری هم با آنها برای روز مبادا گرفت و درد دلهای اهالی فرهنگ و هنر این شهر در مشاهده و تحمل سریال بی مهری های فرهنگی شهرداری هم شده بخش دیگری از پازل ناتوانی مدیریت شهری که واقعا شهروندان را آزار می دهد. متوجه نمی شویم که تلویزیونی شدن برخی از این کمکاریها و حتی بی توجهی ها چه مشکلی از شهروندان و شهر حل می کند؟ جناب آقای شهردار بی زحمت با مردم صادقانه رفتار کنید!!! اگر این کارها وظیفه بوده و خدمتگذاری محسوب می شود چرا باید اینهمه کار تبلیغاتی پر هزینه برای منت گذاشتن سر مردم انجام شود؟

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک حسن قربانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر، اظهار داشت: به منظور اطلاع‌ رسانی و آگاه سازی شهروندان از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح شهر، تیزرهایی در واحد سمعی و بصری اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اراک تهیه شده است.

وی تصریح کرد: در این تیزرها به صورت جداگانه، اطلاعاتی در خصوص وسعت، موقعیت مکانی، اهداف اجرایی، اعتبار اختصاص یافته، تاریخ شروع و پایان کار و مراحل انجام پروژه تا پایان کار داده شده است.

شهردار اراک ادامه داد: این تیزرها روزانه در شش نوبت از شبکه استانی آفتاب پخش می‌شود تا شهروندان بیش از پیش در جریان چگونگی فعالیت‌های عمرانی شهرداری قرار گیرند.

قربانی ادامه داد: این تصاویر متعلق به اجرای پروژه پارکینگ طبقاتی میدان شورا، تقاطع‌های غیر هم‌سطح، بلوار کشاورز، کمربندی شمالی، بلوار قدس میدان حافظیه، احداث پارک‌های محله‌ای و… است.

وی در پایان تأکید کرد: اجرای این پروژه‌ها ممکن است مشکلاتی را برای شهروندان به همراه داشته باشد که جا دارد از عزیزانی که با صبر و شکیبایی خود شهرداری را در اجرای این پروژه‌ها یاری می‌رسانند، تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. سیامک گفت:

    اندازه ۳تا تقاظع سر هپکو رنگ به دیوار مالیدن و چراغ رنگی زدند اونوقت خیابون ۱۲ متری ملک بخاظر عقب نشینی نکردن ۳ تا خونه قدیمی پهن نشده
    احسنت به مرکزی دیلی مطلب خوبی متشر کردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.