پایان کار جشنواره هنرهای تجسمی استان مرکزی با معرفی نفرات برتر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، جشنواره هنرهای تجسمی استان مرکزی ظهر امروز و در مراسمی با حضور سرپرست حوزه هنری استان مرکزی و جمعی از هنرمندان با معرفی نفرات برتر به کار خود در اراک پایان داد.

براساس این گزارش؛ در این جشنواره که با رویکرد تجربه‌های خلاق توسط حوزه هنری برگزار شد، نفرات برتر در بخش‌های کاریکاتور، نقاشی، پوستر و تصویر سازی به شرح زیر اعلام شدند.

در بخش کاریکاتور مهدی عزیزی با پنج اثر راه‌یافته به این جشنواره مقام اول را از آن خود کرد، سهیل محمدی با ارائه دو اثر دوم و معصومه صفایی نیز با ارائه دو اثر عنوان سومی را از آن خود کرد.

در بخش نقاشی ابوالفضل محمودی با ۳ اثر اول شد، سمیرا رفیعی با یک اثر به عنوان دومی دست یافت و مهدی محمدی با ۳ اثر مقام سومی را از آن خود کرد.

در بخش تصویر سازی زهرا مقصودی با مجموعه ۵ پلان عنوان اولی را از آن خود کرد، نرگس طاعتی با مجموعه ۳ و ۲ پلان دوم شد و فایزه صدیف با مجموعه ۲ پلان به مقام سومی دست یافت.

در بخش پوستر احسان مرادی با ۳ اثر و بهنام تارخ و فائزه براتی هر کدام با یک اثر، به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.