آغاز به کار نمایشگاه پاییزه کالا در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی صبح روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه پاییزه در اراک امروز ۲۰شهریور ماه ۹۲ آغاز به کار می کند و تا ۲۹شهریور ادامه دارد.

عزیزالله صدیقی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده با همکاری مجمع امور صنفی شهرستان اراک ساعت فعالیت نمایشگاه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ در نظر گرفته شده وانواع لوازم پرمصرف دانش آموزی دراین فصل نظیر لوازم التحریر، کیف وکفش،البسه و پوشاک مواد غذایی و لوازم خانگی، از جمله غرفه‌های موجود دراین نمایشگاه است.

وی تصریح  کرد: در غرفه های منتخب نمایشگاه مذکور اقلام اساسی و پرمصرف نظیر روغن، برنج و مرغ منجمد عرضه می شود.

وی با بیان اینکه هر ساله نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در دو مقطع بهاره وپائیزه برگزار می شود؛گفت: تجربه نشان داده که نمایشگاه‌های مذکورنقش مهمی در تنظیم بازار داخلی، رفع مایحتاج مردمی، تثبیت و کاهش قیمت ها دارند.

صدیقی تاکید کرد: در نمایشگاه پائیزه امسال اصناف و بازار یان نقش کلیدی بر عهده دارند و امیدواریم  با همکاری آنان عمده نیازهای مصرفی مردم عرضه شده و در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی اعلام کرد: در این نمایشگاه‌ها که در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور تنظیم بازار، ثبات قیمت‌ها، عرضه مستقیم اقلام مورد نیاز مردم به ویژه دانش‌آموزان بر پا می‌شود، کالاهای اساسی با ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

صدیقی بیان داشت: امسال برای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه  نشست های هماهنگی با دستگاههایی نظیر اداره بهداشت، مدیریت شرکت های نمایشگاهی ، سازمان شهرداری ، جهاد کشاورزی، مجمع امور صنفی و راهنمایی و رانندگی در راستای دسترسی آسان و سرویس دهی مناسب به همشهریان و برگزاری هرچه بهتر و تقویت وتوسعه امکانات رفاهی و رفع معضلات نمایشگاه برگزار شده است.

این نمایشگاه از امروز به مدت ۹ روز به منظور تنظیم بازار، ثبات قیمت‌ها و عرضه مستقیم اقلام مورد نیاز مردم در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع برای بازید عموم دایر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.