معرفی آثار برگزیده جشنواره ملی «شناخت اخلاق و آداب رضوی» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، علیرضا حاج علی‌بیگی، مدیر اجرایی جشنواره ملی شناخت اخلاق و آداب رضوی در استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، از تمامی پژوهشگران و محققانی که خالصانه و با بهره‌گیری از الطاف امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اقدام به تحقیق و نگارش آثار علمی مرتبط با سیره آن امام همام کردند تقدیر کرد.

وی با اشاره به داوری آثار ارسالی به جشنواره، بیان کرد: ۱۶۹ اثر از سراسر کشور به‌همت پژوهشگران و محققان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که توسط هیئت داوران متشکل از اساتید برتر حوزه و دانشگاه و دارای تألیفات متعدد علمی مرتبط با حوزه دین مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

حاج علی‌بیگی اظهار کرد: پس از بررسی‌های دقیق و طی چند مرحله داوری مشترک، نتایج داوری آثار اعلام و در نهایت از مجموعه ۱۶۹ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۸ اثر به‌عنوان آثار برگزیده جهت شرکت در مرحله نهایی پذیرفته شدند.

مدیر اجرایی جشنواره شناخت اخلاق و آداب رضوی در استان، ادامه داد: دبیرخانه همایش قبل از داوری نسبت به بررسی صحت و اصالت آثار اقدام و سپس مقالات را بدون صفحه عنوان و ذکر نام، استان، مدرک تحصیلی، سوابق علمی، رشته تحصیلی و … در اختیار هیئت داوران قرار داده و داوران به‌صورت مرحله‌ای مقالات برتر را انتخاب و بر اساس کدهای ثبت شده به دبیرخانه اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور حساسیت موضوع، هیئت داوران مقالاتی که به مراحل نهایی راه یافتند را با دقت‌نظر فراوان و طی جلسات مشترک بار دیگر بررسی و در نهایت برگزیدگان را به دبیرخانه معرفی کردند.

این مقام مسئول در پایان به ترتیب زهرا قاسم‌‌نژاد، محمدعلی کلهر، علی حیاتی، مولود اعظمیان‌بیدگلی، رمضان‌علی جلالی‌فراهانی، زهرا خندان، وجیهه صالحی و محمود فتح‌آبادی را به‌‌عنوان برگزیدگان جشنواره ملی شناخت اخلاق و آداب رضوی عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.