برگزاری همایش بزرگداشت سالروز ۹ دی با حضور حجت الاسلام طائب

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی طائب، مدرس حوزه و دانشگاه نهم دی درهمایش بزرگداشت سالروز ۹ دی در مجتمع ستارگان اراک با گرامیداشت این روز بزرگ و به یاد ماندنی در خصوص نهضت روشنگری و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی مطالبی بیان کرد.

وی اظهار کرد: درعصر حاضر نسبت به دوران حکومت پیامبر اسلام(ص) و جاهلیت در دوران، مردم با آگاهی و اطلاعات کامل حق را از باطل شناخته و اجازه تعدی و حرکت به دشمنان اسلام و انقلاب را نخواهند داد.

وی تصریح کرد: فتنه‌گران  ۹ دی در زمان امام راحل به شدت از ایشان پیروی کرده و مسئولیت‌های بسیاری را در جریان سال‌های دفاع مقدس برعهده داشته، چنانکه آنها پس از رحلت بنیانگذار انقلاب در طیف یاران ظاهری قرار گرفته و با توهین و اهانت به اسلام و انقلاب اسلامی در پی اهداف شوم خود تفکر امام راحل را نیز رد کردند.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه پیامبر(ص) در زمان رحلت خویش به قبرستان بقیع رفتند و فرموند؛ فتنه‌ها آمده  و مانند تارهایی مانند شب، مدینه را فراگرفته‌اند، اظهارکرد: در جریان فتنه و آشوب ۹ دی، مقام معظم رهبری با حمایت مردم آگاه و بصیر نه‌تنها چهره واقعی مخالفان اسلام و ولایت را شناخت؛ بلکه شعله‌های آتش این فتنه را مهار کرد.

وی با تشریح جنگ نرم دشمنان داخلی و خارجی که سبک وشیوه زندگی مردم را دستخوش تغییرکرده و به سمت غرب گرایی پیش می‌برد، تصریح کرد: ملت شریف ایران باید همواره از واقعه عاشورا درس بگیرند.

این مدرس دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: مردم آگاه و روشنفکر ایران اسلامی جام زهر را به کام دشمن ریختند تا بقیهالله الاعظم حق را بر همگان آشکار سازد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.