پلمب تجهیزات شهربازی‌های‌ طوفان و پامچال اراک

به گزارش مرکزی دیلی، سید سعید میرنظامی‌مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با اجرای مرحله نخست بازرسی از شهربازی‌های سطح استان تجهیزات شهربازی‌های طوفان و پامچال پلمب شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین وسایل بازی مستقر در پارک آزادی به علت عدم ارائه گواهی‌نامه تأییدیه فنی استاندارد پلمب شد.

وی تصریح کرد: از آنجا که تمامی تجهیزات بازی در پارک‌ها و شهربازی‌ها باید دارای این گواهی‌نامه‌ها باشند اداره استاندارد در ماه‌های گذشته اقدام به صدور اخطار برای مسئولان این شهربازی‌ها و شهرداری‌ها کرده بود تا نسبت به دریافت گواهی‌نامه اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه داشتن ایمنی وسایل بازی از اهمیت بالایی برخوردار است، تمام وسایل مستقر در پارک‌ها و شهر‌بازی‌ها باید دارای این استانداردها باشند و بر این اساس مسئولان ذی‌ربط موظف به استاندارد‌سازی و اخذ گواهی‌نامه جاری هستند.

میرنظامی مدنی تاکید کرد: البته نداشتن گواهی‌نامه به معنای خرابی و یا غیر استاندارد بودن دستگاه‌ها نیست، اما داشتن این گواهی‌نامه‌ها اجباری است.

وی گفت: بازرسی از پارک‌ها و شهر‌بازی‌های استان در دستور کار قرار دارد و دراین راستا اخطارهای لازم به مسئولان داده شده است تا نسبت به رفع ایرادات دستگاه‌ها اقدام کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.