برپایی نمایشگاه آثار رزمندگان استان مرکزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، ˈسعید ملکیˈ پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه از ۳۱ شهریورماه جاری تا هفتم مهرماه در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک بر پا خواهد بود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار و دستاوردهای به جا مانده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در ۱۹ غرفه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: همچنین برگزاری هنرهای فردی و رزمی هیات های ورزش های باستانی، کاراته، کونگ فو، همگانی، ژیمناستیک، موتور سواری و روستایی عشایری در حاشیه این نمایشگاه از مهمترین برنامه های این اداره کل در هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: به همین مناسبت مسابقات هاکی قهرمانی نوجوانان کشور و مسابقات کونگ فو قهرمانی نوجوانان کشور در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می شود.

ملکی عنوان کرد: برگزاری نشست های سیاسی و روشنگری، قرائت وصایای شهدای ورزشکار قبل از شروع مسابقات، دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار، گلباران مزار شهدای ورزشکار، تزئین فضاها و اماکن ورزشی، حضور ورزشکاران و جوانان در نماز پرشکوه جمعه و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی هیات های مختلف از دیگر برنامه های این اداره کل در هفته دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر بسیج همه امکانات و منابع برای برگزاری هر چه باشکوه تر هفته دفاع مقدس گفت: باید از همه توانمندیها و استعدادهای دستگاه های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های این هفته استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس در استحکام و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: فضای امن و آرامی که امروز در کشور فراهم شده به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که باید قدر این فضا را بدانیم.

ملکی خاطرنشان کرد: این هفته تنها متعلق به بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی نیست بلکه متعلق به همه ملت بزرگ ایران است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.