پلمب شهر بازی خمین بعد از تذکر و اخطارهای مکرر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید سعید میرنظامی مدنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در پی اجرای طرح استاندارد سازی تجهیزات شهر بازی و پارک‌های بازی استان و بعد از تذکر و اخطارهای مکرر به مسئولین این مرکز و مکاتبات با استانداری مرکزی و دستگاه‌های مربوطه و با توجه به عدم استاندارد و ایمنی تجهیزات شهر بازی خمین این شهر بازی پلمب شد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه کارشناسان اداره استاندارد چندین بار خواستار اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی این مجموعه تفریحی از سوی شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده بودند، متاسفانه مدیران شهربازی اقدامی در این زمینه نکردند که در نهایت موضوع در کمیسیون ماده ۱۹ طرح و دستور توقیف و پلمب صادر شد.

به گفته وی به منظور پلمب این شهربازی تیمی متشکل از کارشناسان امور حقوقی و آزمایشگاه مکانیک و فلز شناسی به محل مذکور اعزام و تمامی تابلوهای برق و تجهیزات شهر بازی خمین را پلمب کرده و بنر پلمب را نیز در مبادی ورودی نصب کردند.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی اظهار کرد: پیش از این نیز در پی اجرای طرح استانداردسازی تجهیزات شهر بازی و پارک‌های‌بازی استان تجهیزات شهربازی پامچال و پارک آزادی پلمب شده بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.