انتخاب رئیس شورای شهر در نخستین جلسه شورای چهارم کلانشهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، فرماندار اراک ظهر روز سه شنبه در این جلسه گفت: خدمت رسانی کار سخت و مشکلی است که امیدواریم شورای شهر به کمک رئیس آن بتواند این خدمت رسانی را به نحو مطلوب انجام دهد.

مسلم پورقاسمیان افزود: اعضای شورای شهر جدید اگر با شهرداری قرارداد کاری دارند تا پایان امروز ختم کاری خود را به فرمانداری ابلاغ کنند.

وی ادامه داد: اعضایی که خودشان سهامدار نیستند و قرارداری فی مابین با شهرداری دارند بدون هیچ گونه الحاقیه تا پایان امروز فسخ قرارداد کنند.

فرماندار اراک اظهار داشت: اعضایی که در ادارات دولتی به عنوان مدیر کل، معاون و سمت هایی دیگر دارند تا پایان امروز استعفای کاری خود را تحویل فرمانداری داده در غیر این صورت متخلف محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ۳۶ وظیفه کاری در زمینه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی و … برای شورا مشخص شده است تصریح کرد: این وظایف در اختیار اعضای شورای شهرقرارگرفته است که مصوبات در شورای شهر تعیین در فرمانداری تصویب و بعد در کمیته انطباق به شهرداری ابلاغ می شود.

پورقاسمیان گفت: عکسی از وضع و حال کلانشهر اراک گرفته شود و پس از چهار سال تغییرات و بهبود وضعیت شهر را شاهد باشیم.

وی در خصوص طرح ۵۵ متری کلانشهر اراک افزود: پروژه ۵۵ متری یکی از پروژه های عمده کلانشهر اراک است ولی اعتبارات هزینه بر و هنگفتی برای تکمیل این پروژه مورد نیاز است که متاسفانه بدلیل کمبود بودجه و اعتبارات از سرعت کار کاسته شده است.

گفتنی است در پایان جلسه کیومرث محمودی با اخذ ۸ رای به عنوان به عنوان رییس شورای کلانشهر اراک، اشرف بهادری با اخذ ۱۳ رای به عنوان نائب رییس کلانشهر اراک، جمشید زند با اخذ ۱۱رای به عنوان منشی اول و مجید کلوانی با اخذ ۹ رای منشی دوم ، منوچهر کاظمی با اخذ ۹ رای خزانه دار و غلامعباس آجرلو با اخذ ۹ رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک انتخاب شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.