افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح امام حسن(ع) تا پایان سال جاری

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، رضا مقیسه ظهر دیروز در جمع خبرنگاران از افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح امام حسن(ع) تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: عملیات احداث این تقاطع از مهر ماه سال جاری آغاز و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به اجرا در می‌آید.

جانشین مدیر پروژه‌های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در اراک ادامه داد: تقاطع غیر هم‌سطح میدان شریعتی اراک از پل مشتاقی در خیابان طالقانی آغاز و تا ابتدای کوی رضوی در خیابان شریعتی به طول ۶۰۰ متر احداث می‌شود که هم‌اکنون طرح تفصیلی آن به پایان رسیده و به زودی با حل مشکلات چون عبور لوله‌های گاز و آب و پلاک‌های مسکونی و تجاری واقع شده در مسیر اجرای پروژه وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

مقیسه گفت: علاوه بر این پروژه طرح دو طبقه کردن خیابان امام خمینی(ره) و شهید بهشتی اراک نیز در مرحله مکان‌سنجی قرار دارد که پس از پایان عملیات مکان‌سنجی، قرارگاه عملیات احداث آن را آغاز خواهد کرد.

وی توسعه عمرانی کشور و توسعه عمران و آبادانی استان‌ها را از مهم‌ترین اولویت‌های قرارگاه خاتم الانبیا(ص) عنوان و اظهار کرد: این قرارگاه در اراک تعامل و همکاری بسیار خوب و نزدیکی با شهرداری داشته و پروژه‌های متعددی را با همکاری شهرداری به مرحله اجرا در خواهد آورد.

جانشین مدیر پروژه‌های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در اراک بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین شهرداری اراک و قرارگاه، این قرارگاه باید پنج پروژه را از مرحله مطالعات تفصیلی تا ساخت مدیریت کند.

مقیسه گفت: طرح مطالعاتی تقاطع‌های میدان ورزش و میدان شورا نیز در دست اقدام است که در صورت آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک عملیات ساخت این دو پروژه آغاز خواهد شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.