تجلیل از فعالان عرصه خبر و رسانه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک در مراسمی با حضور محمدحسین مقیمی استاندار مرکزی،‌ حسین شاکری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مدیرعامل پالایشگاه شازند، نماینده مردم شازند و نماینده مردم اراک‌، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرهای اراک و شازند و جمعی دیگر از مسئولان از خبرنگاران استان مرکزی تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مراسم با شکوه روز خبرنگار از مدت‌ها قبل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

حسین شاکری افزود: حضور مدیران ارشد استان در این مراسم نشان از اهمیت و جایگاه خبر و خبرنگار در جامعه است که به جرات می‌توانم بگویم استان مرکزی تنها استانی است که مراسم روز خبرنگاران آن با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از مدیران استان درخواست داریم آستانه تحمل خود را بالا برده و اجازه دهند خبرنگاران با انتقادهای سازنده خود در بهبود هر چه بهتر امور اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود:‌ هم اکنون ۳۰۰ خبرنگار در سطح استان فعالیت دارند که از این عزیزان درخواست داریم حرمت قلم خود را حفظ کرده و به بهترین شکل ممکن قلم بزنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: رسانه پل ارتباطی مردم و مسئولان می‌باشد که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

قاسم عزیزی افزود: رسانه‌ها اعم از تصویری و مکتوب از توانایی بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند نقش موثری در اقتصاد کشور ایفا کنند.

وی تصریح کرد: اثرگذاری رسانه‌ها نه تنها در حوزه اقتصاد بلکه در سایر حوزه‌های اجتماعی، سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی نیز غیر قابل انکار است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.