تولید و پخش ویژه ‌برنامه «شهر ما خانه ما» در شبکه آفتاب

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حمید قربانی‌جم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه «شهر ما خانه ما» با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه مشارکت شهروندان در امر پاکیزه نگاه داشتن شهر، تولید و از شبکه آفتاب پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: با تولید و ساخت این ویژه‌برنامه تلاش شده شهروندان را در امر حفظ و حراست از محیط زیست تشویق کرده و اهمیت محیط زیست را به مردم بازگو کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه حامد شیدایی کارگردانی و تهیه ‌کنندگی این برنامه تلویزیونی را بر عهده گرفته است، ادامه داد: این برنامه با رویکردی اجتماعی به منظور آگاهی ‌بخشی مخاطبان به اصول شهری و مسائل شهروندی در سیمای شبکه آفتاب تهیه شده و به مسائل و مشکلات محیط زیست شهری به ویژه روند شکل گیری جمع‌آوری پسماند شهری به صورت مکانیزه در شهر اراک از نگاه کارشناسان استان می‌پردازد.

قربانی‌جم افزود: مصاحبه حضوری با مسئولان و کارشناسان استانی در مورد مسائل شهری، پخش گزارش‌های مردمی و تصاویر شهری از نصب مخازن زباله و شیوه مکانیزاسیون، اجرای مسابقه پیامکی در مورد کارکرد شیوه مکانیزه زباله از بخش‌های مهم این برنامه تلویزیونی است که روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته به مدت ۱۰ دقیقه از سیمای شبکه آفتاب پخش می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری فیلم خورشید از راهیابی سه اثر تولیدی سیمای مرکز استان به این جشنواره خبر داد و گفت: سه فیلم راسوند، چهرقان و مسیر عشق ساخته مظفر حسینخانی در بین ۱۵ فیلم برتر جشنواره خورشید قرار گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی افزود: بیش از ۶۵۰ اثر به این جشنواره ارسال شده که از این تعداد سه اثر ارسالی از استان مرکزی در بین ۱۵ آثار برترقرار گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.