برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در مساجد استان مرکزی‌

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در رشته‌های حفظ، تصحیح قرائت و اذکار نماز، اذان، تفسیر ویژه ائمه جماعات، ترتیل، قرائت و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه ۸ آبان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم از اول مهرماه سال جاری تا پایان همین ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی به نشانی www.masjed-mr.ir در این مسابقه ثبت‌ نام کنند، متقاضیان در همه رشته‌های این مسابقات در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و در رشته تصحیح قرائت و اذکار نماز در سنین ۸ تا ۱۵ سال می‌توانند در این جشنواره ثبت‌ نام کنند.

همچنین کسب حداقل ۷۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز به‌عنوان حد‌نصاب برای صعود به مرحله کشوری در تمامی رشته‌ها الزامی است و از هر رشته نهایتاً یک نفر به مرحله کشوری راه می‌یابد، شناسایی استعدادهای برتر قرآنی، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

جشنواره قرآنی «مدهامّتان»، از سری جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری جوانان مساجد، یکی از پرشورترین جشنواره‌هایی است که هر‌ساله به همت دبیرخانه دائمی جشنواره بزرگ جوانان برگزار و علاقه‌مندان زیادی را ‌میان اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور به خود جذب می‌کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.