برگزاری همایش تکریم امامزادگان در سطح استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام والمسلمین عباسیان در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: این همایش ها با هدف ترویج و گسترش فضائل اهل بیت(ع) در راستای تقویت بنیه های دینی و مذهبی آحاد جامعه، تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی در کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ارتقاء معرفت شناسی به شأن و منزلت امامزادگان در راستای تقویت بصیرت ولایی در سطح جامعه و آشنایی با سیره و تاریخ امامزادگان در سطح بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امامزادگان به عنوان سمبل گرایش های مذهبی و باورهای اعتقادی در بین مسلمانان از جایگاه والایی برخوردارند و همواره مامن امنی برای افراد محسوب می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تاسی به امامزادگان و پیروی از آنها را برای اعتلای اسلامی بسیار ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: برای دستیابی به این مهم بررسی سیره معنوی، علمی، اخلاقی و اجتماعی امامزادگان، آشنایی با زندگی نامه این بزرگواران و پیروی اعتقادی و عملی از آنها در تعالی اسلام و سوق دادن جامعه به سوی پاکی ها و خالصی ها بسیار  موثر ثمر خواهد بود.

یادآور می شود اول ذی القعده مصادف با ۱۶ شهریورماه جاری تا روز ولادت امام رضا(ع) در ۲۶ شهریور دهه کرامت نامگذاری شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.