تولد چهار قلوها در زایشگاه طالقانی اراک

در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز پس از ۳۳ هفته بارداری چهار قلوهای اهل خمین در زایشگاه طالقانی اراک متولد شدند. حال عمومی این نوزادان مناسب است و در بخش مراقبت نوزادان تحت نظر هستند.
به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایلنا در گفتگو با مسئول بخش مراقبت نوزادان هر ۴ نوزاد که دختر هستند در وضعیت مناسب تحت مراقبت هستند.

منصوره فراهانی مسئول بخش گفت: نوزادان در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه پس از ۳۳ هفته بارداری بدون نیاز به عملیات احیا متولد شدند و از ساعت ۷ در بخش مراقبت‌های نوزادان تحت نظر هستند.

به گفته فراهانی وزن ۴ نوزاد در قل اول ۱یک کیلو و۹۰۰گرم، قل دوم یک کیلو و۷۰۰گرم وقل سوم ۱یک کیلو و۷۱۰ گرم و قل چهارم ۲ کیلو در زمان تولد بوده است. این ۴ قلو پس از ۱۱ سال انتظار و از طریق لقاح لقاح IVF بدنیا آمده‌اند.

مادر نوزادان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پس از ۱۱ سال انتظار تحت نظر دکتر اسدی در خمین با انجام عمل IVF باردار شده است. صغری کریمی مادر چهار قلو‌ها ۳۲ ساله و همراه همسرش در روستای قورچی باشی خمین زندگی می‌کنند.

او که نگران تامین مخارج بیمارستان و هزینه‌های پس از تولد نوزادان است گفت: همسرم کارگر فصلی است و درآمد ثابت ندارد و در حال حاضر در یک اتاق ۲۰ متری در منزل مادر شوهرم سکونت داریم.

به گفته مادر ۴ قلو‌ها همسرش برای مرخص کردن نوزادان برای هر یک باید ۱۵۰ هزار تومان به بیمارستان بپردازد که در تامین همین هزینه نیز مانده است او امیدوار است مسئولان در تامین هزینه‌های بعد از تولد او و همسرش را که در تامین مخارج زندگی دست تنگ هستند یاری رسانند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.