مسافران نوروزی در صورت تخلفات مراکز گردشگری با واحد نظارت استان تماس بگیرند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، سید محسن رحمتی با تاکید بر اهمیت نظارت بر نحوه ی ارایه ی خدمات به گردشگران استان در گفتگو با مهر افزود: نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات و نظارت بر نرخ اغذیه و اشربه ، ارایه ی سرویس مناسب به مسافران و کنترل رعایت بهداشت در تاسیسات گردشگری توسط کارشناسان نظارت بر خدمات گردشگری استان انجام می شود و در صورت تخلف شماره ۰۸۶۳۳۱۲۱۹۰۶ آماده ی دریافت نظرات،شکایات و پیشنهادات گردشگران است.

کارکنان راه آهن اراک بیش از ۲۱ هزار نفر – ساعت آموزش مهارت دریافت کردند

مدیر کل راه آهن اراک با بیان اینکه در سال ۹۲ کارکنان راه آهن اراک بیش از ۲۱ هزار نفر – ساعت آموزش مهارت دریافت کرده اند گفت: در این مدت ۸۲۱ نفر از کارکنان این اداره کل در رده مدیران و کارکنان در دوره های آموزشی شرکت کرده اند.

جلال الدین کوکنار در گفتگو با مهر افزود: از ۳۱ دوره برگزار شده در سال ۹۲ تعداد ۲۸ دوره در داخل این اداره کل و ۳ دوره نیز در خارج از مجموعه راه آهن برگزار شده است.

وی افزود:در سال ۹۲ مجموعا ۲۱ هزار و ۷۱۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده که این دوره ها در حوزه های فرهنگی اجتماعی،توانمندی اداری و عمومی فن آوری اطلاعات برگزار شده است.
شستشو و تعویض آب استخر مجموعه ورزشی شهرداری اراک/استخر از پنجم فروردین بازگشایی شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از انجام عملیات شستشو و تعویض آب استخر مجموعه ورزشی شهرداری اراک خبر داد.

حمید کربلایی حسنی در این رابطه گفت: از روز ۲۸ اسفندماه تخلیه آب استخر مجموعه ورزشی شهرداری آغاز شد و در روزهای یکم تا سوم فروردین ماه در چند مرحله شستشوی کف و دیواره های استخر با اسیدهای مناسب صورت گرفت و در نهایت امر در روز چهارم فروردین ماه با مساعدت سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی و پارک ها و فضای سبزشهرداری استخر آبگیری شد.

وی در ادامه از بهینه سازی سیستم های تصفیه آب استخر مجموعه ورزشی شهرداری خبر داد و افزود: به منظور بهینه سازی و افزایش بازدهی مجموعه، در ماه جاری فیلترهای سیلیس سیستم تصفیه آب استخر را بازسازی و در صورت نیاز تعویض خواهیم نمود تا بتوانیم شرایط مطلوب بهداشتی را در مجموعه به صورت پایدار حفظ کنیم.

وی در پایان گفت: مجموعه استخر شهرداری پس از انجام کامل عملیات بهینه سازی از روز پنجم فروردین ماه مجدد بازگشایی شده و قابل استفاده برای عموم شهروندان می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.