دو شهر بازی اراک به دلیل تجهیزات غیراستاندارد مهر و موم شدند

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘سید سعید میرنظامی مدنی’ روز چهارشنبه در گفت و گو افزود: این اقدام در پی اجرای طرح استاندارد سازی تجهیزات شهربازی و پارک های بازی استان، بی پاسخ ماندن تذکر و اخطار های مکرر و بحرانی اعلام شدن نواقص تجهیزات آنها انجام شده است.

وی اظهار کرد: شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده استاندارد در تابستان امسال کار بازرسی از چهار شهر بازی و پارک بازی در اراک را آغاز کردند که موضوع بحرانی بودن نقص فنی تجهیزات سه شهربازی به کمیسیون ماده ۱۹قانون ضوابط اجرایی استاندارد اجباری و شویقی استاندارد استان ارجاع شد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی خاطرنشان کرد: با سپری شدن مهلت دوماهه رفع نقص فنی برای این شهربازی ها و عدم همکاری و بی توجهی به اخطارها، پرونده آن ها با رای کمیسیون ماده ۱۹ برای توقیف تجهیزات به مراجع قضایی ارجاع شدند.

میرنظامی مدنی توضیح داد: شهربازی ‘لاله’ اراک نیز جز واحدهای تفریحی مشکل دار بود که درصورت تکمیل نکردن تعهدات در مهلت تعیین شده به دادسرای اراک ارجاع می شود.

وی توضیح داد: با توجه به در پیش بودن فصل کاری شهربازی ها، مرحله دوم این طرح برای ارزیابی استانداردبودن تجهیزات دو شهربازی ساوه و کمیجان و سایر پارک های بازی آغاز شده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی اضافه کرد: در صورت انجام اقدامات اصلاحی و ارائه گواهینامه تایید فنی تجهیزات شهربازی های تعطیل شده ، بازگشایی مجدد آنها میسر خواهد شد.

هم اینک شش شهربازی در استان مرکزی وجود دارد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. نادر گفت:

    از این استاندارد گله داریم که چرا این مدتی که اینها فعالیت می کردند سراغ شان نرفته اند؟ مگر امنیت بچه های مردم تا حالا مهم نبوده؟ اینها تا حالا کجا بوده اند؟ تکلیف بقیه جاهایی که امنیت ندارند چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.