انتظارات دانشجویان استان مرکزی از رئیس جمهور آینده

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر،  با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تریبون آزاد دانشجویی که ظهر شنبه با موضوع «سخنی با رئیس جمهور آینده» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و با حضور جمع کثیری از دانشجویان در مجتمع قائم‌مقام فراهانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از دانشجویان در فضایی باز و صمیمی به ایراد نظرات خود پیرامون این موضوع پرداختند و مهمترین انتظار خود را علاوه بر برنامه ریزی در بخش اقتصاد ، صداقت در گفتار و رفتار را در یک جامعه اسلامی از ضروریات اعلام کردند.

از جمله مواردی که در این تریبون آزاد دانشجویان از رئیس جمهور آینده انتظار داشتند ساماندهی مشکلات اقتصادی، توجه بیشتر به تولید داخلی، قدم برداشتن در راستای عدم وابستگی به درآمدهای نفتی، استقامت و پایداری در برابر فشارهای خارجی، استمرار بر حق برخورداردی ملت ایران از انرژی هسته‌ای و … بود.

یکی از دانشجویان ضمن بیان این مطلب که در زمان بحران جنگ، پدران ما بر سرکار در کارخانه های اراک بودند گفت: اما الان می بینیم که کارخانجات اراک در وضعیت نیمه تعطیل هستند و همه ما دانشجویان نگران اشتغال خود پس از اتمام تحصیل هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما دانشجویان آمارهای زنده ای از بیکاری هستیم تصریح کرد: انتظار داریم رئیس جمهور از آمارهای واقعی بیکاری و عدم تولید حرف بزند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.