معرفی سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: اداره این مرکز درمانی با توجه به نبود اعتبارات و امکانات مورد نیاز همواره سختی‌‌های خاص خود را داشته است، اما در سال گذشته شاهد سخت‌ترین شرایط برای اداره این مجموعه به دلیل کمبود اعتبارات بودیم.

مجید رمضانی افزود: ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان به عنوان اصلی‌ترین الویت‌ بیمارستان ولیعصر(عج) در دستورکار مسئولان بخش بهداشت و درمان قرار دارد.

وی تصریح کرد: بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب حق مردم است و ما تلاش داریم با امکانات و تجهیزات موجود بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه با بیان اینکه رئیس پیشین این مرکز پیش از انتخابات خواستار برکناری خود بود، اذعان داشت: سال گذشته به دلیل اینکه کشور در آستانه انتخابات بود تغییر در مدیریت را صلاح نمی‌دانستیم؛ به همین دلیل درخواست موسوی را قبول نکرده و از وی خواستیم تا همچنان به کار خود ادامه دهند.

رمضانی ادامه داد: متأسفانه سال گذشته بحث تورم و افزایش قیمت‌ها از یک طرف و کاهش تخصیص بودجه از سوی دیگر مشکلات عدیده‌ای را برای بخش بهداشت و درمان به وجود آورد که بیمارستان ولیعصر(عج) نیز از این مشکلات در امان نبود.

علیرضا امانی، رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی ولیعصر (عج) اراک نیز بیان داشت: شرایط سخت همواره وجود دارد، اما امیدواریم بتوانیم در این شرایط سخت بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

در این مراسم ضمن معرفی علیرضا امانی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی ولیعصر(عج) از خدمات موسوی قدردانی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.