تقدیر از روابط عمومی های برتر استان مرکزی

به گزارش مرزی دیلی و به نقل از خبرنگار موج از اراک- ابوالقاسم نصر اللهی در جمع خبرنگاران گفت:روابط عمومی بخش ارزشمند یک سازمان است که هدف مهم و کلیدی ارتباط سازمان با بخش های مختلف را تحقق می بخشد و خوشبختانه در استان مرکزی شاهد وجود این مدیران صاحب ارتباط هستیم که با وجود کمبود ها توانسته اند عملکرد بسزایی داشته باشند.
وی به کارکرد دیگر روابط عمومی اشاره کرد و افزود:روابط عمومی ها وظایف خطیری مانند فرهنگ سازی به عهده دارند که مکمل امر اطلاع رسانی است در واقع اطلاع رسانی درست خود فرهنگ سازی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن تبریک روز خبرنگار صداقت را عنصر اصلی کار رسانه دانست و خاطر نشان کرد:رسانه های غربی عمل های جنایت کارانه و زشت سران خود را به عنوان کارهای ارزشمند به مردم نشان می دهند و با دروغ پردازی قداست انسانی را از بین می برند .
وی ماموریت عاطفی ،اسلامی و قرآنی اولویت کار صاحبان قلم و سخن خواند و تصریح کرد:وظیفه مخاطبین ترغیب اهداف بلند انسانی است و دنیا بدون عاطفه و محبت معنا نمی دهد و باید به جای حرف های بی اساس روح وحدت و عاطفه را در میان مردم ایجاد کرد.
نصراللهی نقد را لازمه کار خبرنگاران دانست و افزود:نقد سازنده اساس کار خبرنگاری است و باید مرز آن از توهین جدا شود زیرا دین مبین اسلام حتی اجازه توهین به دشمنان نیز نداده است و توهین باید مصداق داشته باشد و در جایی که انتقادی می شود حریم انسانی باید حفظ شود.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان مرکزی نیز در این نشست گفت:تعداد ۲۶ دستگاه گزارش کار خود را به دبیرخانه استانداری ارسال کردند که در نتیجه با ارزیابی تیمی متشکل از ۴ نفر ۱۳ روابط عمومی حائز رتبه برتر شدند.
داریوش مردانی در ادامه افزود: حبیب الله حاجیوند روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی ،محمود رستم پور شرکت سهامی برق باختر وزهرا طراوتی آب و فاضلاب استان مرکزی به عنوان روابط عمومی های برتر استان برگزیده شدند و ۱۰ روابط عمومی دیگر نیز با یک شاخص برتر اطلاع رسانی و عملکرد شامل جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، بیمه سلامت، شرکت گاز، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، شرکت توزیع برق و میراث فرهنگی و بنیاد شهیدو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حائز رتبه برتر بودند.
در پایان از رتبه های برتر به اضافه جمعی از کارشناسان روابط عمومی استانداری با اهدای لوح یاد بود تقدیر به عمل آمد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.