برگزاری نخستین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک رضا میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان و در رشته‌های نقاشی، پوستر، تصویر سازی و کاریکاتور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف فراهم‌ سازی زمینه و بستر برای کسب تجارب هنرمندان و با رویکرد بهره‌گیری از تجربه‌های خلاق در موضوعات نیایش، عاشورا، خانواده و اخلاق، دفاع مقدس، لیالی قدر، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و حماسه سیاسی و اقتصادی برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری استان مرکزی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا دهم شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، اضافه کرد: این جشنواره ۲۲ شهریور ماه برگزار می‌شود و طی آن به نفرات برتر جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.

میرزایی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر هنرمندان بسیاری در رشته هنرهای تجسمی فعالیت دارند که آثار بسیار زیبایی را خلق کرده‌اند.

وی ادامه داد: هنرمندان زیر پوشش واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان در جشنواره‌های مختلف کشوری حضور یافته و تاکنون در چندین جشنواره موفق به کسب عناوین ارزشمند کشوری شده‌اند.

سرپرست حوزه هنری استان مرکزی در ادامه با اشاره به راهیابی آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره شعر و داستان سوره گفت: شعر “شاهنامه هشت ساله” اثر امید خسروی و شعر “حاضر” اثر زهرا غلامی داودآبادی و همچنین داستان‌های “آقا سیبیلو” و “کنار حوض پر از اردک” آثار فاطمه ظهیری به جشنواره سوره راه یافته‌اند.

به گفته وی جشنواره سوره اواخر مرداد ماه در بخش‌های داستان کوتاه و بلند بزرگسال، داستان و شعر کوتاه کودک و نوجوان، شعر نو نیمایی و آزاد، شعر کلاسیک و ترانه و سرود در سنندج برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.