نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی مرکزی در نوروز

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی زندوکیلی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفری مرکزی با اشاره به نقش دستگاه های اجرایی در خدمات رساندن به مسافران نوروزی در این ایام اظهارکرد:با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته درحوزه خدمات نوروزی مقررگردیده که استانداری نظارت کامل بر عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی در قسمت های مختلف استان داشته باشد.

وی افزود: این نظارت در ایام تعطیلات نوروزی و به صورت دقیق برکار خدمات رسانی دستگاه های اجرایی برای مسافران و ارزیابی کامل هریک از این دستگاه ها پس از ایام نوروز است.

معاون عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد:دستگاه هایی که در این ایام خدمات خود را به طور صحیح به مسافران عرضه می کنند، از آنها تقدیر و با دستگاه های خاطی نیز به شدت و قاطعیت برخورد می شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری این جلسه گفت: درسال های گذشته برگزاری این جلسه بر عهده اداره کل میراث فرهنگی و سازمان گردشگری استان مرکزی بود که امسال ریاست این ستاد بر عهده استاندار و دبیری آن برعهده میراث فرهنگی قرار گرفت.

زندوکیلی افزود: در این جلسه که به منظور هماهنگی خدمات سفری استان تشکیل شده، ایجاد کارگروه ها، اهمیت بر فعال بودن خود پردازها، تشکیل مصوبات شهرستان ها، و بحث کشیک های نوروزی مربوط به اصناف بررسی و مورد گفت و گو گذاشته می شود.

معاون عمرانی استانداری مرکزی برتجمیع توانمندی ها در ارائه خدمات مطلوب تاکید و تصریح کرد: دستگاه های عضو این ستاد باید با بسیج همه امکانات و نیز با بهره گیری از تجربیات سال های قبل، بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهند.

زندوکیلی افزود: پاکیزگی مناطق شهری و روستایی، فضا سازی های شاد متناسب با شئونات اسلامی دراماکن گردشگری و تفریحی بویژه درمحوطه شهرهای تاریخی استان، پیش بینی مدارس مورد نیاز طرح اسکان مسافران و محل های اقامتی مناسب و آماده باش مراکز درمانی، بانک ها و دستگاه های خدمات رسان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی گفت: باید بابرنامه ریزی و همکاری متقابل همه دستگاه ها و با هم فکری جامع با ارائه طرح های نوین و بدیع زمینه حضور بیشتر گردشگران در استان را فراهم آورده و بتوانیم میزبانی خوبی از مسافران نوروزی داشته باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.