ساماندهی سرویس‌های دانش آموزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، رضا علینقی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهداف این اقدام اظهار کرد: این اقدام  به منظور تأمین امنیت بیشتر دانش آموزان و آسودگی خاطر اولیاء و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از وارد شدن خدشه به سیستم حمل و نقل درونشهری در اختیار سیستم آموزش و پرورش قرار گرفته شده است.

وی افزود: این تعداد تاکسی و تاکسی موقت پس از طی مراحل قانونی تعیین صلاحیت و بررسی مجدد پرونده پرسنلی رانندگان، به ادارات آموزش و پرورش نواحی ۱ و ۲ برای انجام سرویس مدارس، معرفی شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک تصریح کرد: امسال نیز همانند سال ها و سنوات گذشته گذشته جلسات متعددی در راستای هماهنگی های لازم به واسطه ارائه سرویس مدارس در سطح مطلوب تر به دانش آموزان شهر اراک در فرمانداری، آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی استان مرکزی برگزار گردیده است.

علینقی پور با اشاره به لزوم این اقدام گفت: با توجه به رضایت حداکثری مسوولان امر از ارائه خدمات تاکسی داران و در رأس آن سازمان تاکسیرانی شهر اراک  مقرر گردید در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ نیز استفاده از تاکسی ها در این امر بسیار مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: از مدیران و خانواده های دانش آموزان تقاضا داریم که به هیچ عنوان از خودروهای شخصی که فاقد تعیین صلاحیت قانونی هستند استفاده نکنند تا در نهایت مشکلی برای دانش آموزان پیش نیاید و سبب پریشان خاطری خانواده ها نگردد.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اراک تصریح کرد: افزایش گرفتاری‌ها و دغدغه‌های خانواده‌ها، وجود ترافیک در سطح شهر و همچنین کمبود زمان، نیاز به سرویس مدارس در سال‌های پیش رو به یکی از نیازهای ضروری  تبدیل کرده است.

علینقی‌پور با اشاره به عواقب انتخاب سرویس های مدارس نا مطمئن گفت: سرویس مدارس غیرمجاز مهم ترین خطر در حوادث ترافیکی برای دانش آموزان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.