اظهارات آیت الله دری نجف آبادی در نماز جمعه دیروز شهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آباید در خطبه های دیروز نماز جمعه اراک و در جمع نمازگزاران افزود: مسئله قدس مسئله ای جهانی و مربوط به همه مسلمانان است و مذاکراتی که چند روزی است آغاز شده است با حضور حماسی ملت ها در روز قدس بی اساس می شود و نمی توان بر سر مسئله جهانی سازش کرد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه، مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس نشان دادن مقا.مت و ایستادگی نقطه مشترک است گفت: باید در مقابل رزیمم اشغالگر قدس ایستاد و مقاومت کرد.

وی به مقاومت چندین ساله فلسطینی ها اشاره کرد و افزود: ایران پرچمدار ایستادگی و حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است و یادگار امام راحل را همیشه حفظ خواهد کرد و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.

تقدیر از مردم برای حضور پرشور

امام جمعه اراک با تقدیر از جضور مردم در راهپیمایی با زبان روزه و در گرمای هوا ادامه داد: امید است با در صحنه بودن ملت ها روزی شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس باشیم.

وی با بیان اینکه اکنون فلسطین به دغدغه مردم جهان تبدیل شده است گفت: ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی در هر شرایطی حامی منافع مسلمانان جهان به خصوص مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین هستند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: مسلمانان جهان باید بدانند که آمریکا و اسرائیل دشمنان مشترک آنها هستند وتنها راه غلبه بر این غده های سرطانی وحدت تمام مسلمانان جهان است.

دست دخالت استکبار در امور مسلمانان باید کوتاه شود

وی با اشاره به جنایات سخیف و ننگین و ضد بشری تکفیری ها در کشورهای اسلامی گفت: گروهی با نام اسلام جنایاتی می کنندکه به اساس اسلام ضربه می زنند و مسلمانان باید با هوشیاری این گروهها را محکوم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حوادث اخیر سوریه نتیجه دخالت های بی جای اسرائیل و آمریکا است و مسلمانان جهان باید هوشیار باشند و اجازه دخالت به این کشورها در امور داخلی خودشان را ندهند و دست دخالت های بیگاه را کوتاه کنند.

دولت در راستای کاهش مشکلات قدم بردارد

وی همچنین در ادامه به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: امید است با روی کار آمدن دولت جدید کار و فعالیت در کشور ادامه یابد و این دولت باید در تلاش برای رفع مشکلات مردم باشد.

امام جمعه اراک، رفع مشکلات معیشتی، اشتغال جوانان و تولید در بخش های مختلف را از جمله مسائل مهم کشور عنوان کرد و گفت: دولت ها باید در راستای ارتقاء سطح بین المللی کشور تلاش کنند و در حوزه مسائل مختلف معقولانه عمل کنند و خواست ملت، رهبری و بر اساس آرمان های نظام و خون شهدا حرکت کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.