آغاز طرح آمار برداری مبداء- مقصد در جاده های استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، غلامعباس بهرامی نیا در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ضرورت به روز شدن اطلاعات حمل بار و مسافر، این طرح در ۱۲ نقطه استان مرکزی به مدت چهار روز اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر ناوگان عمومی کالا و مسافر از سفرهای سواری شخصی نیز پرسشگری می شود و وسایل نقلیه شامل تاکسی، وانت بار، مینی بوس، اتوبوس، کامیونت و ادوات کشاورزی به صورت بصری مورد شمارش قرار می گیرند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی بیان کرد: در اجرای این طرح اطلاعاتی نظیر وضعیت مالکیت خودرو، مولفه های مربوط به نوع وسیله نقلیه، سال ساخت ، شماره پلاک، بارنامه، شماره کارت هوشمند خودروهای پلاک عمومی، صورت وضعیت سرنشینان خودرو، مدت زمان سفر و ظرفیت بار و مسافر رانندگان وسایل نقلیه مسافربری، باری و شخصی پرسش می شود.

بهرامی نیا گفت: نتایج آمارگیری منجر به شناسایی و ظرفیت مراکز جدید تولید و جذب کالا و مسافر شده و برای برنامه ریزی و تصمیم گیری در مورد توسعه شبکه راه ها و زیر ساخت های حمل و نقل استفاده می شود.

وی افزود: شاخت عوامل موثر در حمل و نقل برون شهری، ایمن سازی عبور و مرور، اقتصادی کردن صنعت حمل و نقل، استفاده بهینه از امکانات موجود و تهیه یک الگو برای حمل و نقل کالا و مسافر و سفرهای شخصی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

استان مرکزی در مسیر دالان ارتباطی شمال جنوب و شرق و غرب کشور قرار دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.