بازنگری در طرح شورایاری محله‌ها

به گزارش مرکزی دیلی، اشرف بهادری رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: آیین‌نامه شورایاری محله‌ها از طرح‌های دوره قبل در کمیسیون فرهنگی شوراست که رای نیاورد و مصوب نشد.

وی با بیان اینکه شوراهای محله‌ها بازوان شورا خواهند بود افزود: طبق جلسه‌ای که با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک انجام شد، مقرر شد که آیین نامه این طرح بازنگری شود.

بهادری با اشاره به اینکه این طرح در بسیاری از کلان شهرها انجام شده است اضافه کرد: تلاش داریم تلفیقی از طرح‌های شهرهای دیگر را داشته باشیم و با بازنگری این طرح امید است این طرح در دوره چهارم شورای شهر اراک اجرایی شود.

وی در خصوص مزایای این طرح گفت: با اجرایی شدن طرح شورا یاری محله ها هویت بومی و محله ای شکل خواهد گرفت و اجرای طرح یاد شده باعث می‌شود شهر به چند منطقه تقسیم شود و امور هر منطقه و محله با محوریت مسجد و انتخاب افراد معتمد در هر منطقه مطرح شود و مسائل عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و امور دیگر نیز به شورا منعکس شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر درخصوص احداث پارک بانوان عنوان کرد: علیرغم اینکه این پارک با هدف ایجاد محیطی امن و پرنشاط برای بانوان درنظرگرفته شده است و رسانه ها باید در این خصوص حامی شورا و اقدامات این چنینی باشند اما متاسفانه شاهد گمانه‌زنی‌ها و سیاه‌نمایی در این خصوص هستیم در صورتی که نباید پیش داوری کرد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.