هفته نامه آوای وطن استان مرکزی: اضطراب هایمان را کنترل کنیم

هفته نامه آوای وطن استان مرکزی در شماره ۴۷۸ در مطلبی با عنوان اضطراب هایمان را کنترل کنیم به پیامدهای کم توجهی به محیط پیرامون و زندگی پر تنش در دوران الکترونیک پرداخته است.

این نشریه آورده است: اضطراب امروزه یکی از تهدید کننده ترین خطرها برای نسل بشری است که خود را در حصار دستاوردهای برگرفته از تکنولوژی، دانش نوین و گسترش رسانه ها می بیند و راهی برای برون رفت از بمباران اطلاعاتی، آلودگی های عصبی و نویزهای اجتماعی نمی یابد.
راه های بسیار زیادی برای مدیریت استرس بیماری زا در زندگی روزانه وجود دارد و هرچقدر که آشنایی شما با تاثیرات مخرب استرس و اضطراب افزایش یابد، می توانید راههایی ابتکاری و شخصی برای مبارزه با این دست تنش ها و ناملایمت بیابید.
برخی از این روش ها کاملا جدید و ابداعی هستند و برای عملی شدن نتایج آن باید تلاش و تمرین فراوان به خرج داد و کاملا همانند یادگیری دوچرخه سواری که شما پس از بارها زمین خوردن آن را، آموختید است.
تاکید استاندار استان مرکزی بر اتمام طرح های نیمه تمام شهر اراک یکی دیگر از عنوان های خبری هفته نامه آوای وطن است.
محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی در بازدید سرزده از طرح های عمران شهری و سکونت گاه های غیررسمی کلان شهر اراک بر اتمام طرح های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تاکید کرد.
وی افزود: توجه به مبلمان شهری از موضوعات مهمی است که دولت تدبیر و امید دنبال می کند و با وجود شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور بهره برداری از طرح های عمرانی که به ارتقای وضعیت مبلمان شهری کمک کند حایز اهمیت و در اولویت برنامه ای قرار دارد.
بررسی مشکلات راه و شهرسازی محلات با حضور استاندار مرکزی، پاک شدن تبعات تحریم از اقتصاد استان مرکزی با همگرایی برنامه ای، گوشه گیری صنعت فرش و حل مشکل آب نراق با حفرچاه آب جدید از دیگر عنوان های خبری هفته نامه آوای وطن است.
هفته نامه آوای وطن استان مرکزی با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی فاطمه لطفی منتشر می شود.
۴۴ نشریه و ۹ پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.