راه‌اندازی تلفن‌های گویا در مراکز درمانی زیر پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بابک عدلی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از بیمارستان امام خمینی اراک اظهار داشت: سیستم تلفن گویا در همه شهرستان‌های استان و به منظور خدمات رسانی مطلوب به بیماران راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: همواره یکی از مشکلاتی که بیماران با آن مواجه هستند، نحوه گرفتن نوبت از پزشکان متخصص و غیر متخصص است که بیشترین نارضایتی‌ها را به دنبال دارد.

عدلی ادامه داد: با توجه به اینکه مراکز درمانی در پذیرش بیماران محدودیت دارند و از سوی دیگر روزانه حجم قابل توجهی از افراد برای درمان خود به پزشکان مراجعه می‌کنند، برای خدمت‌ رسانی مطلوب به بیماران مدیریت درمان تامین اجتماعی اقدام به راه‌اندازی تلفن‌های گویا در مراکز درمانی زیر پوشش کرده است.

این مسئول عنوان کرد: برقراری تلفن‌های گویای مراکز تابعه به منظور رفاه و تکریم مراجعین در اخذ شماره پزشکان و خدمت رسانی مناسب به مراجعین و همچنین سهولت دسترسی بیماران به خدمات صورت گرفته است.

به گفته وی نوبت‌دهی از طریق تلفن گویا در مراکز تابعه که در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های وابسته به مدیریت درمان با هدف تکریم مراجعین به اجرا در آمده، از مراجعه حضوری بیماران برای اخذ شماره نوبت می‌کاهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی اذعان داشت: در حال حاضر امکان نوبت‌دهی تلفنی در بیمارستان امام خمینی اراک، بیمارستان شهید چمران ساوه، پلی کلینیک شبانه‌روزی ابن سینا، درمانگاه شماره ۳ اراک، درمانگاه قدس، محلات و ساوه فراهم شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.