برگزاری نمایشگاه جشن رمضان در ۴ شهرستان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی صبح روز چهارشنبه در این مراسم گفت: در استان مرکزی ۹ مرکز همزمان با سراسر کشور با اعتبار ۳۶ میلیون تومان افتتاح شد.

محسن ولیئی این مراکز را به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی کشور و پلی بین مردم محله ها با نیازمندان همان محله دانست و گفت: در کل کشور ۱۵۰۰مرکز نیکوکاری پیش بینی شده که ۷۵۰مرکز با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان اعتبار افتاح شده است.

وی مهمترین اهداف این مراکز را توسعه انفاق و نیکوکاری در جامعه، تلاش بیش از پیش در جهت رفع فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت ها، دقت بیشتر در شناسایی نیازمندان واقعی و کمک برای رفع مشکلات آنان برشمرد.

دایر شدن ۴ نمایشگاه جشن رمضان

ولیئی با اشاره به دایر شدن ۴ نمایشگاه جشن رمضان گفت: به‌مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین آغاز هفته اکرام و اطعام نیازمندان نمایشگاه جشن رمضان در سطح چهار شهرستان استان مرکزی افتتاح شد.

وی تصریح کرد : این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، بیان فعالیت‌های عملکردی حوزه اشتغال کمیته امداد، نشان دادن توانمندی‌های امداد در زمینه‌های مختلف، فروش محصولات خانواده‌های تحت حمایت و جذب کمک و مشارکت‌های مردمی برپا شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره )استان مرکزی بیان کرد: نمایشگاه جشن رمضان از ۱۵ ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته در اراک و شهرستان‌های ساوه، خمین، شازند و محلات با ۲۰ درصد تخفیف جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

گفتنی است بیش از ۵۰غرفه آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است وساعت بازدید از ۱۸:۳۰لغایت ۲۳:۳۰است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.