ضرورت ترویج آداب و اخلاق اسلامی در بین دانش آموزان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنج شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک افزود: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند و آینده سازان ایران اسلامی هستند و نیازهای این قشر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی بیان کرد: در جامعه اسلامی باید همه چیز بر مبنای اخلاق و آداب اسلامی و متناسب با فرهنگ جامعه باشد و معلمان و مربیان آموزشی باید به این مهم توجه فراوان کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: مسوولان آموزشی باید ترویج فرهنگ و منش اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و در کنار تعلیم علم و دانش به مباحث تربیتی توجه ویژه داشته باشند. آیت الله دری نجف آبادی به آموزش و پرورش در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش باید در جهت تامین اهداف و فرهنگ هر جامعه باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش ارائه کرد و گفت: این نهاد همه تلاش خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید به کار گرفته است.
سیف الله کریم زاده افزود: تدابیر لازم برای ارائه خدمات به دانش آموزان این استان اندیشیده شده و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید حدود ۲۰۸ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی وارد دو هزار و ۷۵ مرکز آموزشی می شوند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۳۰۰ دانش آموز کلاس اولی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان کلاس اولی در نظر گرفته شده تا این قشر با روحیه مضاعف تحصیل خود را آغاز کنند.
کریم زاده اظهار کرد: ویژه برنامه جشن زنگ مهر نیز به عنوان روز ملی با حضور مدیران ارشد استانی در مدرسه جوار حوزه المهدی برگزار خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.