برگزاری جشنواره ” وبلاگ نویسی برکت ” در استان مرکزی

جشنوراه تخصصی وبلاگ نویسی برکت در استان مرکزی با مشارکت مجتمع دیجیتال استان مرکزی و همکاری مجتمع فنی ماهان برگزار می گردد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال ، دبیر جشنواره وبلاگ نویسی برکت در استان مرکزی گفت: این جشنواره با همکاری مجتمع فنی ماهان ( موسسه پژوهندگان اراک ، موسسه معین اراک ، انستیتو ایزایران اراک ) و با مشارکت مجتمع فرهنگی دیجیتال از ۱۹ تیر ماه به مدت یکماه برگزار می شود .

مهدی مددی با بیان این مطلب افزود : اعضای شورای دبیری این جشنواره عبارتند از مهدی مددی ( دبیر جشنواره ) ، مهندس ساجده مشایخی ( دبیر کارگاه تخصصی وبلاگ نویسی برکت ) ، میلاد خرمی ( مدیر فنی ) و توحید مهدوی ( سر داور ) جشنواره می باشند.

وی اعلام کرد : آدرس سایت جشنواره وبلاگ نویسی برکت barekatfestival.ir می باشد. که علاقمندان از ۱۹ تیرماه سال جاری می توانند با مراجعه به این سایت ثبت نام و در جشنواره شرکت کنند .

مددی با اشاره به نحوه امتیاز دهی به وبلاگ ها افزود : براساس تصمیم شورای دبیری از ۱۰۰ امتیاز جشنواره ۶۰ امتیاز به محتوا وبلاگ ها و ۴۰ امتیاز به مباحث فنی وبلاگ ها اختصاص دارد همچنین وبلاگ های ثبت شده در پایگاه مرکزی بلاگ markaziblog.ir از امتیاز ویژه برخورداد خواهند شد

وی در پایان افزود : براساس توافقات صورت گرفته با مجتمع فرهنگی دیجیتال اراک به وبلاگ نویسانی که در زمان برگزاری جشنواره در پایگاه مرکزی بلاگ ثبت نام کنند امتیازات و تسهیلات ویژه ای از سوی این مرکز تعلق خواهد گرفت.

در ادامه ، ساجده مشایخی دبیر کارگاه تخصصی برکت اعلام کرد : یکی از برنامه های جانبی در نظر گرفته شده برای این جشنواره ، برگزاری کارگاه آموزشی است که در شهریور ماه سال جاری با حضور علاقه مندان در اراک  بر گزار می شود .

مشایخی افزود : کارگاه آموزشی برکت نیز در شهریور ماه جاری با همکاری مجتمع فنی ماهان برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی میتوانند از امکانات و خدمات موسسه معین ( مشاوره و ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی ,کارشناسی , ارشد , دکتری تخصصی , پزشکی و پیرا پزشکی ) و موسسه پژوهندگان ( مجموعه کنکوری فرایند پاسخ و  معلم در خانه ) و انستیتو ایزایران (ارائه دهنده خدمات آموزشهای فنی مهندسی وشبکه )  به صورت ویژه برخوردار شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.