برگزاری سومین نشست ادبی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، (ابوالفضل) فاضل نظری متولد سال ۱۳۵۸ در شهر خمین است که تحصیلات اولیه خود را در شهر خمین و خوانسار گذراند.

وی برای ادامه تحصیل در رشته های معارف اسلامی و مدیریت در دانشگاه امام صادق(ع) به تهران سفر کرد و تحصیلات خود را در مقطع دکترای رشته مدیریت تولید و عملیات در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد.

دبیری سه دوره جشنواره بین المللی فیلم صد٬ دبیری علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر و عضویت در شورای علمی ادبیات انقلاب فرهنگستان زبان و ادب بعضی از عناوین ادبی و هنری و علمی اوست.

چهار مجموعه شعر «اقلیت»، «گریه‌های امپراطور»، «آن‌ها» و «ضد» از اشعار این شاعر معاصر است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسید و هر کدام از مجموعه‌های مذکور به دلیل استقبال فراوان چندین بار تجدید چاپ شدند.

بنا بر این گزارش، کلیه علاقمندان به شعر می‌توانند ساعت ۱۸:۳۰ روز ۴ مرداد ماه برای شرکت در این نشست به نشانی خیابان محسنی، کوچه رسولی انتشارات پرچین مراجعه کنند.

براساس این گزارش، این نشست به همت انتشارات پرچین و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و حوزه هنری استان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، این نشست با هدف هم افزایی ادبیات داستانی در اراک برگزار می شود.

دومین نشست ادبی با حضور «هوشنگ مرادی کرمانی» نویسنده قصه های مجید نیز ۱۴ تیر ماه، و اولین نشست هم اندیشی ادبی نیز خرداد ماه سال جاری با حضور «حامد عسگری» یکی از شعرای مشهور کشور برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.