مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک : ظرفیت ساخت هزار واگن در سال توسط این شرکت مهیاست

به گزارش مرکزی دیلی، محمدرضا مختاری مدیر عامل شرکت واگن پارس اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: شرکت واگن پارس اراک جزء معدود شرکت‌هایی در کشور است که توانایی ساخت تمام قطعات را دارد.

 

وی تعداد نیروهای این شرکت را هزار نفر اعلام کرد که با نیروهای شرکت‌های تابعه به هزار و ۴۰۰ نفر می‌رسد و افزود: این شرکت امکانات سخت افزاری بسیار بالایی دارد که می‌تواند تمام نیازهای خود را تامین کند حتی در تولید اکسیژن و co2 خودکفاست و به شرکت‌های دیگر نیازی ندارد.

 

مختاری با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها با ۳۰ درصد ظرفیت شرکت فعالیت می‌کنیم، تصریح کرد: شرکت واگن پارس اراک توانایی ساخت هزار دستگاه واگن باری ۱۵۰ دستگاه واگن مسافر بری و ۵۰ دستگاه لکوموتیو را در سال دارد اما به دلیلی اینکه سفارشی صورت نمی‌گیرد و همچنین وضعیت مالی بهر‌ برداران در حال حاضر از ۷۰ درصد ظرفیت کارخانه استفاده نمی‌شود.

 

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک تعداد شرکت‌های واگن سازی در کشور را سه شرکت عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه انحصار ساخت بوژی در کشور در اختیار واگن پارس اراک است تاکنون ۱۶۴ بوژِی به چین صادر شده است و به طور کلی چهارده هزار انواع بوژی تولید و تحویل داده شده است.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.