ورود کله قند و دستمال کاغذی تقلبی به بازار اراک

به گزارش مرکزی دیلی، سید سعید میرنظامی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:  فرآورده های دستمال کاغذی از نظر اندازه گیری تعداد، حجم، اندازه، لطافت، مقاومت، بو، روشنی و …و آزمون های میکروبی در آزمایشگاه های اداره کل استاندارد استان مرکزی مورد آزمون قرار می گیرند که در برخی از موارد، تعداد برگه های دستمال کاغذی موجود در بسته، با تعداد درج شده بر روی بسته ها متفاوت است.

وی با تاکید بر اینکه دستمال کاغذی های غیر استاندارد و فله ای دارای آلودگی میکروبی هستند ادامه داد:  لذا این اداره کل با تولید و فروش هرگونه کالای غیر استاندارد و بی کیفیت که سلامت مردم را به خطر بیاندازد و نیز واحدهای تولیدی و صنفی که اقدام به تولید، توزیع، تمرکز و فروش کالاهای بی کیفیت و فاقد نشان استاندارد نماید، از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی می کند.

میرنظامی ضمن اعلام هشدار به تولیدکنندگان، در صورت عدم انطباق با استاندارد گفت: این نوع تولیدکنندگان متخلف محسوب شده و با آن ها به شدت برخورد می شود.

قند کله با نام تجارتی نام آوران تقلبی و غیر استاندارد است

وی اظهارداشت: از شهروندان نیز تقاضا می شود هنگام خرید کالا، علاوه بر توجه به نشان استاندارد، به تاریخ تولید و انقضا توجه, و از خرید دستمال کاغذی های فله ای و بدون نشان استاندارد جداٌ خودداری  کنند.

مدیر کل اداره استاندارد و تحقیقات استان مرکزی با بیان اینکه قند کله  با نام تجارتی نام آوران، تقلبی و غیر استاندارد است تصریح کرد:  بنا به گزارش یکی از ادارات کل استاندارد استانی، محصولات این نوع نام تجاری غیراستاندارد است لذا مصرف کنندگان حتما قبل از خریداری و مصرف به نشان استاندارد که ضامن کیفیت محصول است توجه کنند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.