افزایش گرمای هوا مردم اراک را کلافه کرده است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، افزایش دمای هوا و تشدید آلودگی ، روند فعالیت روزمره مردم این شهر را تحت شعاع قرار داده و مشکلاتی برای شهروندان بو‍یژه کودکان ،سالخوردگان و بیماران ریوی و قلبی ایجاد کرده است .

بر اساس گزارشهای دریافتی ، علاوه بر افزایش ریزگردها و آلاینده های صنعتی ، اشعه فرابنفش نیز در آسمان اراک به حد خطر رسیده و مسئولان ذیربط در خصوص آثار منفی اشعه یووی در ساعات ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر هشدار داده واقداما پیشگیرانه ای را به مردم توصیه می کنند.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: بیشینه دمای هوای اراک در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۱ درجه سانتگیراد و کمینه آن به ۲۲ درجه سانتیگراد رسید،بر اساس پیش بینی های صورت گرفته دمای هوای اراک امروز (پنج شنبه) نیز در حداکثر دما به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ˈمحمود امیدیˈ افزود: ساوه با بیشینه دمای ۴۲ درجه و کمینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شازند با کمینه دمای ۱۷ درجه و بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهر این استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی، وضعیت هوای این استان در ۲۴ ساعت آینده را صاف، گاهی همراه با وزش باد و غبار محلی پیش بینی کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.