شعبانی فرد:ایجاد پارک بانوان سبب توسعه سلامت زنان می‌شود

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد شامگاه چهارشنبه در آیین کلنگ زنی پارک بانوان اظهار داشت: ایجاد فضایی سالم با رویکرد اسلامی در راستای افزایش روحیه شادابی و نشاط بانوان، تأمین فضاهای ورزشی ویژه بانوان، تأمین آرامش در نهاد مقدس خانواده، شادابی و تخلیه انرژی دختران جوان در محیطی امن همراه با آرامش از ضرورت‌های احداث پارک بانوان است.

وی تصریح کرد: پارک بانوان در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام سلطه خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند و سعی در از بین بردن ارزش‌های دینی و اعتقادات جوانان دارند می‌تواند احیاگر تفکر و اندیشه دینی باشد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: احداث پارک بانوان می‌تواند موجب حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روانی و حفظ و تحکیم بنیان خانواده شود.

شعبانی‌فرد بیان کرد: شهرداری اراک حدود یک هزار میلیارد تومان اراضی و سرمایه راکد دارد که با توجه به پیش‌بینی قانونگذار و احیاء اراضی و تبدیل به احسن کردن آن‌ها و یا سرمایه‌گذاری می‌تواند موجب افزایش ارزش افزوده اراضی شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری‌های سراسر استان کمک شد که امیدواریم در سال‌جاری این رقم افزایش چشمگیری داشته باشد.

استاندار مرکزی با اشاره به فعالیت‌های خوبی که شهرداری در سطح شهر انجام داده و فعالیت‌های ارزنده‌ای که شهردار اراک در عرصه مدیریت شهری داشته است بیان داشت: در سایه همدلی و هماهنگی مدیریت شهری احداث ۵ پروژه در سطح شهر اراک آغاز شده است که بحمد‌الله مردم شهر اراک از اقدامات عمرانی در حال انجام رضایت کامل دارند.

شعبانی‌فرد از مطالعات و برنامه‌ریزی و برگزاری مناقصه برای احداث ۳ تقاطع غیر هم‌سطح در نقاط مختلف شهر از جمله تقاطع‌های علم الهدی، فرودگاه و میدان تره‌بار اراک خبر داد و افزود: مردم شهر اراک به زودی شاهد عملیات احداث این ۳ زیر گذر نیز خواهند بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.