تشکیل کارگروه حجاب و عفاف در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، مصطفی مشایخی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، در تشریح برنامه‌های این نهاد در ۶ ماه نخست سال‌جاری گفت: همزمان با نیمه اول امسال مراسم گرامیداشت روز ملی حجاب و عفاف مصادف با ۲۱ تیرماه جاری در استان برگزار شد.

وی از تشکیل کارگروه حجاب و عفاف در استان با مشارکت این نهاد خبر داد و بیان کرد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلفی پیرامون حجاب و عفاف در دستور کار این کارگروه قرار گرفته که همزمان با این ایام اجرا خواهد شد.

مشایخی در ادامه از برگزاری جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: این جشنواره طی دومین سال متوالی در سطح استانی به میزبانی شهرستان ساوه همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان اظهار کرد: طی سه ماه نخست سال‌جاری بیش از ۲۵ نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف در سطح استان دایر شده است.

وی در ادامه از صدور مجوز برگزاری سیرک و کنسرت گروه رستاک در اراک خبر داد و گفت: تقدیر از ۶۰ نفر از هنرمندان استان با حضور نماینده وزیر ارشاد، افتتاح نگارخانه مجتمع فرهنگی ـ هنری ستارگان جهت نمایش آثار هنرهای تجسمی، برگزاری اردوی یاد یار، اعزام هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری به بیت امام(ره) در خمین، برگزاری ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی ـ هنری همزمان با هفته فرهنگ رضوی در استان و نشست شورای فرهنگ و هنر از جمله برنامه‌های انجام شده این نهاد طی سه ماه سال‌جاری است.

مشایخی از برگزاری اردیبهشت تئاتر و جشنواره ملی کاریکاتور خلیج فارس خبر داد و افزود: این جشنواره به میزبانی استان مرکزی برگزار شد که در آن بیش از ۴۰ اثر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان، برگزاری کارگاه داستان‌نویسی، کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل، مسابقه اولین خاطره من به مشهد و نشریه دیواری با مشارکت دانش‌آموزان، برگزاری چهار جشنواره استانی از قبیل جشنواره شب شعر فاطمی، شب شعر انتظار در زرندیه، شب شعر رضوی در شازند و برگزاری شب شعر عطر یاس در ساوه و برگزاری بیش از ۴۰ نمایش صحنه‌ای را از دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در سه ماهه ابتدای سال‌جاری در استان عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.