گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی صبح روز چهارشنبه در حاشیه این افتتاح به خبرنگار مهر گفت: در این نمایشگاه  دستاورد یکساله دستگاه های فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب به نمایش گذاشته شده است.

مهدی قاسمی با بیان اینکه نمایشگاه در دو مکان مجزا برپاست، افزود: این نمایشگاه شامل ۱۲ غرفه است که یک غرفه آن به نام مد و لباس اسلامی به طور خاص و ویژه در مجتمع ستارگان و ۱۱ غرفه دیگر آن در فرهنگسرای آئینه برپا است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دبیرخانه جشنواره ملی عفاف و حجاب در استان را است، اظهار کرد: در این راه اندازی این نمایشگاه بیش از ۱۰ دستگاه فرهنگی دیگر با این اداره همکاری کرده اند.

قاسمی افزود: حوزه هنری استان مرکزی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل ورزش و جوانان، معاونت فرماندهی انتظامی ناجا، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور ، اداره کل بهزیستی ، کانون فرهنگی اجتماعی بانوان و گروه فرهنگی هنری عفاف و حجاب از جمله دستگاه های شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

وی ادامه داد: هر دستگاه و ارگانی فعالیت های خود در زمینه عفاف را به نمایش گذاشته که از جمله آن ها  نمایشگاه عکس عفاف و حجاب حوزه هنری استان مرکزی است.

قاسمی گفت: در این نمایشگاه تعداد ۴۰ قطعه عکس از ۱۵ هنرمند عکاس خانه عکاسان به نمایش گذاشته شده است و همچنین در کنارش کتاب گوهر نیز ارائه داده شد.

وی با  اشاره به غرفه میراث فرهنگی گفت: در این غرفه گلیم فرشی با موضوع عفاف به نمایش گذاشته شد و همچنینکارِ تابلویی منبت با موضوع عفاف و حجاب آغاز شد.

وی از صدای مشاور در غرفه بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: غرفه کودک و نوجوان نیز با حضور آیتم هایی چون کاردستی، دوخت لباس برای عروسک ملی سارا، ماکت سازی و نقاشی و غرفه ناجا با بروشورهایی رفتاری پدر و مادر با فرزندان از جمله غرفه های دیگر این نمایشگاه هستند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۱ تیر هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۵ تا ۸ عصر برپاست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.