دستگیری باند خانوادگی کیف قاپی در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سید نورالدین حسینی اظهار کرد: از سال گذشته گزارش‌هایی از چندین مورد کیف‌قاپی توسط موتورسواری در شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان اعلام شد و با توجه به اهمیت موضوع تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: با آغاز تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس مشخص شد که در کیف‌قاپی‌های انجام شده، خانم و آقایی با موتورسوار جوان همکاری می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با اقدامات تخصصی و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین، بعد از چند روز کارآگاهان پلیس موفق شدند پسر جوان موتورسوار را شناسایی کنند.

وی اضافه کرد:‌ با اطلاعات به دست آمده، مشخصات جوان موتورسوار در اختیار تیم‌های گشت انتظامی قرار گرفت و سرانجام بعد از گذشت چند روز، ماموران کلانتری ۱۴ علوی شهر اراک در عملیاتی موفق شدند متهم تحت تعقیب را در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و دستگیر کنند.

حسینی ادامه داد: با دستگیری متهم و آغاز بازجویی‌هایی تخصصی، وی لب به اعتراف گشود و اذعان کرد که از سال گذشته نقشه کیف‌قاپی‌های خود را به کمک برادرزاده‌هایش طراحی و برنامه‌ریزی می‌کرده و در این مدت تعداد ۱۹ مورد کیف قاپی در شهر اراک را مرتکب شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به اظهارات متهم، دو همدست دیگر وی نیز دستگیر شدند و با تکمیل تحقیقات و با دستور قضایی به زندان معرفی شدند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.