برگزاری اولین یادواره ˝هم اندیشی پیروان ولایت˝ در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، معاون عمران و مسکن بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این یادواره گفت: از روز اول انقلاب شاهد حضور نیروی خود جوش مردم در همه‌ی میدان ها هستیم، آحاد ملت ایران قدر این جریان جوشنده‌ی عظیم را در میان خودشان دانستند و امام(ره) با هدایت آنها به سمت و سوی الهی قدردانی ایشان شدند.

مهاجرانی افزود: اگر تفکر بسیجی بر این مملکت طنین انداز بشود، کشور از آسیب‌ها و خطرات مصون می ماند و گرنه ما بایستی هر لحظه منتظر خطر باشیم.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج شاهد نیز در ادامه گفت: خدا را شاکریم که در عصری زندگی می کنیم که نفس ما با نفس قدسی امام راحل عجین شده است.

سرهنگ پاسدار خزایی اظهار کرد: آنچه شیاطین جهانی را ملتهب و سرگردان می کند وجود ملتی است که با تفکر امام(ره) زندگی می کند، چرا که دشمنان ایران اسلامی از اینکه حرکت عظیم الهی و چشمگیر امام راحل به وسیله مردم و با هدایت رهبر انقلاب همچنان ادامه دارد بسیار نگران هستند.

وی خاطر نشان ساخت: با وجود تحریم های غیر قابل باور دشمنان نظام، موج آرامی کشور را فرا گرفته است که بدون شک بیانگر نقش بی بدیل رهبری و یکدلی ملت شریف ایران است .

گفتنی است در ادامه این آئین لوح تقدیری به فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در بنیادشهید و امور ایثارگران اهدا شد .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.