برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری٬ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان مرکزی، روز گذشته، ۶ خردادماه در نشست شورای طرح و برنامه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان ضمن تبریک به‌مناسبت اعیاد ماه رجب و بهره‌گیری از فیوضات این ماه گفت: ماه رجب ماه استغفار٬ عبودیت و بندگی به درگاه الهی است.

وی برگزاری کلاس‌های حفظ٬ قرائت و آموزش مفاهیم جز سی ام قرآن کریم ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی- هنری در مقطع ابتدایی و برگزاری طرح ۱۴۴۷ شامل روخوانی٬ حفظ و قرائت جزء ۲۷ قرآن کریم ویژه سایر اعضای کانون‌ها را از برنامه‌های پیش‌‌بینی شده این دبیرخانه در تابستان امسال عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان مرکزی همچنین به برگزاری کلاس‌های رایانه در مراکز دیجیتال اشاره کرد و افزود: این کلاس‌ها با حضور اعضای کانون‌های مساجد و با بهره‌مندی از استادان مجرب برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد با جمعیت هلال احمر و سازمان فنی و حرفه‌ای استان در خصوص برگزاری کلاس‌های هنری های دستی٬ رایانه و امداد و نجات در مساجد مناطق روستایی اضافه کرد: در زمینه امکانات رفاهی نیز ضمن تعامل با میراث فرهنگی زمینه بازدید رایگان اعضای کانون‌های مساجد از اماکن تاریخی غارها و موزه‌های استان فراهم شده است.

این مقام مسئول در پایان از اعزام بیش از ۲ هزار نفر از اعضای کانون های مساجد به اردوی متمرکز فرهنگی در پایان کلاس های اوقات فراغت به شهر همدان خبر داد و افزود: در این اردوی فرهنگی نیز بازدید از موزه دفاع مقدس٬ بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی همدان٬ مسابقه کتابخوانی و ورزشی و کلاس‌های آموزشی پیش بینی شده است. ‌

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.