پیشرفت ۸۵ درصدی کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی توسط شرکت ماشین سازی اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، میرعشق اللهی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: در راستای پیشرفت این پروژه بیش از ۲۰۸ دستگاه تجهیزات ساخته شده به سایت فاز ۱۴ پروژه پارس جنوبی در عسلویه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: این تجهیزات مشتمل بر ۱۳۲ دستگاه مخزن تحت فشار،۲۶ دستگاه برج، ۴۶ دستگاه مبدل حرارتی ،۴ دستگاه راکتور و۱۳۴ عدد باندل ایرکولر ( از تعداد کل ۱۸۱ عدد باندل ) و کلیه استراکچرهای ایرکولرها به وقوع پیوسته می باشد وسایر تجهیزات در حال طی مراحل نهایی ساخت در کارگاه های این مجموعه می باشند.

مدیر روابط عمومی و صنعت ماشین سازی اراک خاطر نشان ساخت: به این ترتیب این شرکت موفق گردیده است که علاوه بر اجرای کلیه تعهدات خود مطابق برنامه های زمان بندی پروژه شرایط مساعدی برای سایر اعضا کنسرسیوم در راستای ادامه پروژه فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه بالاترین درصد پیشرفت در اجرای این پروژه نسبت به سایر اعضا کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی متعلق به ملشین سازی اراک می باشد ابراز داشت:  شرح تجهیزات تامین شده و تنوع آن بیانگر توانمندی بهره برداری از امکانات گسترده ، پتانسیل بالا و نیروی انسانی متخصص این مجموعه در اجرای همزمان پروژه های گوناگون می باشد.

میرعشق اللهی اظهار داشت: شرکت ماشین سازی اراک بعنوان یکی از اعضاء مدیریت اجرایی کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی و تامین کننده عمده تجهیزات ثابت پالایشگاه خشکی( Onshore ) حضوری موفق از وجود یک تامین کننده بزرگ در پروژه های کلان کشور را به منصه ظهور رسانده است.

گفتنی است ماشین سازی اراک همواره تلاش می نماید با تولید همزمان تجهیزات متنوع و تکنولوژیک به منزله نقطه اتکا صنعت سنگین، علاوه بر بی نیاز ساختن کشور از ورود هرگونه تجهیزات در پروژه ها بازار های سایر کشور ها را نیز متوجه محصولات خود نماید.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.