ائتلاف اصولگرایان در استان مرکزی به دنبال انتخاب اصلح است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم ازاراک، عبدالرحیم علیپور ظهر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شاخص‌های اصلی به منظور انتخاب کاندیدهای اصولگرایان اظهار داشت: افکار سنجی عمومی ومیزان شناخت کامل اصولگرایان استان و حتی کشور از کاندید مورد نظر دو شاخص مهم برای منتخب شدن آنان در این جبهه است.

وی افزود: با توجه به برگزاری نشست‌های مستمرکارشناسی هریک از داوطلبان پیشنهاداتی را بیان کردند و اسامی مربوط به منتخبان ائتلاف اصولگرایان استان‌مرکزی تا پایان هفته پیش‌رو مشخص و اعلام می‌شود.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان‌مرکزی تصریح کرد: درحال حاضر ائتلاف اصولگرایان استان‌مرکزی به توافقی در ارتباط با ۴ کاندید در حوزه انتخابی اراک، خنداب و کمیجان و تعداد ۱۰کاندید برای دیگر شهرستان‌های این استان رسیده‌اند.

علیپور با اشاره به ارتباط میان ائتلاف اصولگرایان با شورای همگرایی گفت: هر یک از این دو براساس یک آرمان و هدف در حرکت هستند و همکاری جناح ائتلاف اصولگرایان با خط مشی‌های مورد نظر شورای همگرایی در تضاد نیست.

وی ادامه داد: هریک از کاندیدهای مورد نظر بایدبا بکارگیری وحدت و فداکاری به نتیجه آرای حاصل از ائتلاف اصولگرایان احترام گذاشته و پس از بستن لیست نهایی افراد ازمانع هرگونه تک روی شوند.

رئیس اعتلاف اصولگرایان استان‌مرکزی تصریح کرد: ممکن است پس ازمعرفی لیست نهایی برخی از این جناح اعلام استقلال کنند که در این صورت هیچ اقدامی از سوی ائتلاف اصولگرایان امکانپذیر نیست چراکه پس از اعلام لیست و معرفی به مردم قابل تغییر نیست.

علیپور با اشاره به تشویق مردم به حضور پرشور درانتخابات به عنوان هدف غایی و نهایی جناح‌های سیاسی گفت: تمامی احزاب و جناح‌های سیاسی در دوره انتخابات به دنبال تشویق مردم به منظور حضور هرچه باشکوه‌تر و گسترده‌تر هستند.

وی افزود: در برهه انتخابات باید اهداف و آرمان‌ها برای تک‌تک اعضاء مشخص و واضح بوده و همگی براصول خود وفادار و متعهد باشند تا بتوانیم به انتخاب بهترین و مسئولیت پذیرترین فرد برسیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.