برگزاری مسابقه تحقیقاتی تهیه بروشور دینی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به هماهنگی‌ها و برنامه‌های سالروز شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: این مسابقه به همت کانون‌ تخصصی پژوهش مسجد امام جعفر صادق(ع) اراک و به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه با دو موضوع  آثار و برکات توسل به امام رضا(ع) و ویژگی‌های امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی ترویج فرهنگ رضوی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پنجم دی ماه نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اقدام کنند.

ذوالفقاری همچنین از برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع بهترین جمله توسل به امام رضا(ع) خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) برنامه‌های ویژه‌ای توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرثیه ‌سرایی و عزاداری، سخنرانی، قرائت زیارت امین‌الله و بیان احکام از برنامه‌های تدارک دیده شده در سطح مساجد است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه وعاظ و مبلغین به اخلاق رضوی شد و بیان کرد: اخلاق و عمل خوب بهترین شیوه تبلیغ است و اگر فرهنگ رضوی در جامعه تسری پیدا کند شاهد نتایج خوبی در تعالی اخلاقی جامعه خواهیم بود.

ذوالفقاری بر لزوم اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: در شرایطی که استکبار جهانی فرهنگ مبتذل غرب را ترویج می‌دهد فعالیت فرهنگی مبتنی بر دین راهکاری برای مقابله با این تهاجم فرهنگی است.

در این نشست پیرامون نحوه برگزاری سالروز شهادت امام رضا(ع) بحث و تبادل نظر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.