عضویت رایگان اعضای سرای روزنامه‌نگاران در کتابخانه‌های عمومی

به گزارش مرکزی دیلی ، آرزو حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا بین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان منعقد شده، تمامی اعضای سرای روزنامه‌نگاران استان می‌توانند به صورت رایگان از کتابخانه‌های عمومی استان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای حمایت و ارزش گذاری بر فعالیت و حرفه خبرنگاران صورت گرفته و از این پس خبرنگاران می‌توانند با ارائه کارت عضویت در سرا از امکانات کتابخانه مورد نظر استفاده کنند.

سرپرست سرای روزنامه‌نگاران استان مرکزی با بیان اینکه این سرا اواخر سال گذشته فعالیت خود را در اراک آغاز کرده است، بیان داشت: تلاش داریم از طریق این سرا امتیازات ویژه‌ای را برای اهالی رسانه با همکاری سایر دستگاه‌ها بگیریم که در این زمینه نیازمند همکاری مسئولان استانی هستیم.

حیدری با بیان اینکه هم اکنون سرای روزنامه نگاران در حال عضو گیری است، تاکید کرد: استفاده از خدمات و امکانات سرای روزنامه‌نگاران استان مرکزی منوط به عضویت خبرنگاران است و خبرنگاران برای بهره‌مندی از این خدمات باید عضو سرا بشوند.

وی برگزاری کلاس آموزش مقدماتی خبرنگاری، برگزاری کارگاه‌های یک روزه و دو روزه و نشست های تخصصی برای اهالی مطبوعات استان را از برنامه‌های سرا عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.