مسابقه کتابخوانی «اندکی تفکر، لحظه‌ای تأمل» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، محسن خلجی، مسئول کانون فرهنگی ـ هنری شهید مهدوی مسجد امام زمان(عج) اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: مسابقه اندکی تفکر لحظه‌ای تأمل برگرفته از کتاب آشنایی با امام زمان(عج) به‌صورت نشریه در اختیار نمازگزاران مسجد قرار گرفت.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید به ۱۰سوال تستی این مسابقه پاسخ دهند و در روز عید سعید فطر با برگزاری مراسم قرعه‌کشی به سه نفر برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

خلجی همچنین از توزیع یکصد حلقه لوح فشرده مولودیه‌خوانی امام عصر(عج)‌ و تواشیح بین خودروها خبر داد و گفت: در شب میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اعضای کانون به آذین‌بندی مسجد و خیابان مقابل مسجد پرداختند و مسابقات طنز و شاد بین اعضای کانون‌ها برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی ـ هنری شهید مهدوی مسجد امام زمان(عج) اراک با اشاره به پخش کلیپ و سخنرانی در مسجد، اظهار کرد: به اسامی نرگس و مهدی حاضر در مراسم جشن نیمه شعبان جوایزی اهدا شد.

این مقام مسئول در پایان افزود:‌ علی‌اکبر و حسین رفیعی،‌ محمد امامی،‌ مجید عابدی،‌ سعید اثنی عشری،‌ امین عسگری،‌ سیامک خلیلی و محمدصادق اکبری از اعضای فعال و نمونه کانون هستند که در همه مراسم و برنامه‌های مسجد همکاری دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.