آمادگی استان مرکزی برای استقبال از مسافران تابستانی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، ˈمجتبی رضوانیˈ یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی استان مرکزی در اراک افزود: آمارگیری از تعداد مسافران ورودی و اقامت مسافران و گردشگران، بازدیدهای نظارتی و بازدید از موزه ها، اماکن و ابنیه های تاریخی از برنامه های مهم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان در تابستان امسال است.

وی ادامه داد: نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری، برگزاری جشنواره های گردشگری، فرهنگی و هنری و نظرسنجی از مسافران و گردشگران از دیگر برنامه های این نهاد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اضافه کرد: اجرای تورهای استانگردی و تورهای خاص، اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران و گردشگران و هماهنگی با سایر سازمان ها و نهادها از دیگر برنامه های این نهاد در تابستان امسال است.

رضوانی اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی از امروز (یکشنبه) کار خود را آغاز کرده و تا ۳۱ شهریور امسال نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: تجهیز و آماده سازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و سکوی های نماز، استفاده از نیروهای تشکل های گردشگری برای اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران، تجهیز و آماده سازی موزه ها و مکان های تاریخی برای بازدید گردشگران از دیگر برنامه های ستاد تسهیلات این استان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.